ŠKODA V3T a V45T Byly prototypy z 50. let vojenského dvou nápravového nákladního automobilu 4x4 s motorem Praga který se měl vyrábět v Kopřivnici, kde k jeho výrobě nedošlo a jeho místo zastoupila Tatra 128 což byla zkrácená Tatra 111. Po necelých dvou letech byla výroba neperspektivní T128 zastavena a její místo zaujala legendární Praga V3S. Byly vyrobeny pouze dva prototypy Škoda V3T 4x4 s nosností 3t a třínápravová Škoda
V4,5T 6x6 s nosností 4,5 tuny.
Škoda V4,5T 6x6 Škoda V3T
prototyp Škoda 972 Škoda 973 Š973
Vojenské prototypy vozů Škoda 972/973 se v rámci sjednocení výzbroje armád východního bloku do výroby nedostaly a jejich místo zaujaly sovětské vozy GAZ 69.
Škoda 440 první prototyp,první karoserie Š1200 ve zkráceném provedení na podvozku Tudora.
ŠKODA PROTOTYP 1952, škoda 1000MB měla nahradit Felicii .
Provedení kombi které se nedostalo do výroby pro špatnou přístupnost k motoru,Škoda Winnetou poutač Švýcarského importéra.
Pro službu v dálničních hlídkách 1971, 110R.
Na rok 1976 se plánovala výroba škody Š720 ale nakonec ji nahradila řada 105/120.
Barierový test Škody 100, v roce 1975 provedl časopis svět motorů test za jak dlouho se ponoří Škodovka v bazénu v Praze Podolí.
Obojživelná Škoda 100 ve Vltavě v roce 1975.
Další pokus o motor v předu
Škoda Ortodox.
Škoda octavia Long
V roce 1999 vyrobila Škodovka z plánovaných 200ks pro nezájem odběratelů pouze 25 vozů reprezentačních limuzín prodloužením Octavie o 8cm.
ŠKODA TUDOR
Joyster
ŠKODA 100 TUDOR studie New Škoda Tudor studie Škoda Erko od Studia NOVAGUE